iPod shuffle

Ipod Shuffle 2GB Gri

Au trecut cateva luni de cand mi-am cumparat playerul Ipod shuffle, motiv pentru care as vrea sa impartasesc cateva pareri despre acesta si cateva imagini de detaliu. Am mai avut la un moment generatia veche de Ipod si am fost foarte incantat, motiv pentru care anul trecut am decis sa il cumpar si pe cel nou. Recunosc ca nu sunt un foarte mare fan al produselor Apple, insa, Ipod shuffle, atat cel vechi cat si cel nou, sunt cele mai bune mp3 playere pe care le-am avut vreodata, si am schimbat cateva pana acum. Nu vreau sa exagerez cu laudele dar eu zic ca merita, lucru pe care nu il veti descoperi decat in momentul in care va veti cumpara acest gadget.

Calitatea sunetului este foarte buna, depinde evident si de melodia pe care o ascultati si de formatul acestuia, insa, in general, se aude foarte bine. Castile din dotare sunt pe culoarea alb, asa cum se intampla la toate Ipodurile si au o calitate ireprosabila, cel putin din punct de vedere al redarii sunetului. Pe de alta parte, din punct de vedere al calitatii materialului, inca nu stiu ce sa spun. Momentan sunt intregi, nu au patit nimic. Vechile casti de la Ipodul shuffle precedent s-au stricat dupa o perioada, in sensul ca incepuse sa se rupa firul. E drept, nici eu nu m-am purtat cu foarte multa blandete cu ele, le-am plimbat de la Ipod la PC si de la PC la laptop, s-a tras de ele si asa mai departe.

Imagini

Lasam vorba la o parte pentru a vedea cateva poze pe care le-am facut playerului Ipod shuffle:

[nggallery id=6]

Poti cumpara de aici Ipod shuffle, la un pret foarte bun!

In a sasea poza puteti sa vedeti si o comparatie intre generatia veche de Ipod shuffle si cea noua. Se vede ca s-a lucrat intens si tehnologia a progresat, astfel incat modelul nou este ceva mai mic. De asemenea, pe partea din spate se poate observa si o clema pentru prindere, astfel incat sa il puteti atasa la haine pentru mai multa siguranta, util mai ales daca va duceti la alergat si vreti sa ascultati muzica in acest timp.

Pentru a va pune melodii este necesar sa downloadati iTunes – am atasat si doua screenshoturi din acest program. Se instaleaza usor, nu este nimic complicat la el si este gratuit. Melodiile le puneti prin drag&drop in lista si aia e tot. Tot din acest program va puteti instala Voice Over. Astfel, puteti apasa un simplu buton iar Ipod-ul va spune ce melodie ascultati. Bineinteles, nu face altceva decat sa citeasca titlul piesei, indiferent ce ar fi scris acolo, numere etc.

Capacitatea de stocare este de 2 GB, deci puteti sa va puneti destul de multe melodii. Daca vreti sa beneficiati de mai mult spatiu, puteti sa renuntati la instalarea Voice Over, astfel puteti sa mai scutiti ceva loc. Despre durata de functionare nu stiu exact ce sa va spun. E mare, in orice caz, cu toate ca nu cred ca l-am incarcat vreodata complet, caci m-am obisnuit cu faptul ca nu raman niciodata fara baterie.

Incarcatorul lui Ipod shuffle este foarte scurt, asa cum se poate vedea si in poza. Nu e neaparat o problema, cel putin nu pentru mine. Precum puteti observa, iesirea pentru casti este aceeasi cu portul pentru incarcare, deci nu veti putea asculta muzica in timp ce il incarcati, cel putin nu la Ipod. Insa, ce puteti sa faceti este sa ascultati contintul audio de pe Ipod shuffle direct pe PC-ul la care il incarcati, prin intermediul iTunes.

In imagine puteti observa si doua butoane. Primul dintre ele porneste se poate comuta pe trei pozitii: prima reprezinta inchiderea aparatului, al doilea reprezinta pornirea cu redarea la rand al melodiilor iar ultimul inseamna pornirea cu redare pe modul shuffle al melodiilor. Cel de-al doilea buton este pentru activarea Voice Over, doar apasati pe el iar Ipod Shuffle va spune ce melodie ascultati si ce artist o canta.

Cam atat ar fi de spus despre playerul Ipod shuffle, in cazul in care aveti intrebari folositi formularul de comentarii. Daca vreti sa-l cumparati, urmati linkul de mai jos.

Cumpara playerul Ipod Shuffle